Powered By Blogger

2013. augusztus 29., csütörtök

Sült szalonnával, sajttal töltött kelt tészta


Egy nagyon egyszerű de mégis tartalmas kelt tésztát sütöttem ma.Bármivel megtölthető,én most sült szalonnával és reszelt sajttal töltöttem ,ez most a kedvenc.A sült szalonna zsírját használtam a kinyújtott tészta lekenéséhez,és arra szórtam a ropogósra sült apró szalonna darabkákat,erre még jött a reszelt sajt,amivel jó vastagon megszórtam és feltekertem mint a bejglit.A feltekert tésztát két ujjnyi vastagra szeleteltem, a szeleteket kicsit meglapítottam, majd kétszer megtekertem és úgy raktam a sütőpapírral kibélelt tepsibe.A tetejüket lekentem egy felvert tojással,és megszórtam mákkal és szezámmaggal.
Ezután ment a 180 fokra előmelegített sütőbe, nálam 25 percre.
A hozzávalók: 1 kg BL55 liszt
                       25 dkg teljes kiőrlésű tönköly liszt
                          1 kocka élesztő
                           1 teáskanál cukor
                           1 teáskanál só
                          1 dl olaj
                          1 tojás
                          6 dl tej
                           1 evőkanál cukor a tejbe feloldva
A töltelék: ropogósra sült szalonna
                 reszelt sajt

A tetejére: 1 felvert tojás
                 szezámmag
                  mák





                       
                           
                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése