Powered By Blogger

2013. május 31., péntek

Tönkölylisztes kenyérkék

Tönkölylisztes kenyérkék.




A mostani sütésemet teljes kiőrlésű tönkölyliszt hozzáadásával készítettem.
A hozzávalók : 50 dkg finom liszt
                        20 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
                        20 dkg kovász
                         fél kocka élesztő
                         1 evőkanál só
                         2 evőkanál cukor
                         4 dl főtt burgonyalé
                          2 evőkanál olaj
A hozzávalókat bedagasztottam,és duplájára kelesztettem. Kelesztés után átdolgoztam a tésztát,és kettévettem.
Megint hagytam pihenni.Addig sütőpapírral kibéleltem a jénaikat.Kelesztés után átgyúrtam és megformáztam,egyik kerek lett a másik hosszúkás.Utána 220 fokra előmelegített sütőben sütöttem 50 percig.Ilyen lett a két kenyérke.


2 megjegyzés:

  1. Margó, nagyon szeretem a kenyereidet, sugárzik belőlük a jóság :)
    Gyönyörű napot!

    VálaszTörlés